سمینار تخصصی بررسی فناوری های نوین تبریز

سمینار تخصصی بررسی فناوری های نوین تبریز

سمینار تخصصی بررسی فناوری های نوین تبریز

سمینار تخصصی بررسی فناوری های نوین در سقف های موجود و مزایای سقف وافل …

 

سمینار تخصصی بررسی فناوری های نوین در سقف های موجود و مزایای سقف وافل توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور جمعی از کارشناسان و مهندسین حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و مناطق و سایر مجموعه های مرتبط با موضوع در تاریخ 21 مرداد 97 در محل تالار اجتماعات شهرداری تبریز برگزار گردید .

 

 

 

آشنایی با اجرای سقف وافل با قالب های کامپوزیتی

غیرماندگار،فناوری های نوین در اجرای سقف ها، مزایای اجرای سقف وافل و…از اهداف برگزاری این سمینار بود که توسط دکتر محمد حسینی مکری مخترع قالب های مهانیت در کشور ارائه گردید.

گفتنی است سقف وافل جز سقف های دال مجوف با قالبهای غیرماندگار است در این نوع سقف بعد از انجام عملیات بتن ریزی می توان قالبهای آن را از سقف جدا نمود و در سقف های دیگر از آن بهره برد.

 

 

 

 

از مزایای استفاه از این روش نیز می توان به کاهش مصرف فولاد و بتن، حذف انواع بلوک های سقفی ماندگار، ایمنی در اجرا، حریق و زلزله، حذف هزینه ساخت و حمل تیرچه، دسترسی آسان و عبور آزاد تاسیسات از داخل سقف، جلوگیری از پوسیدگی، کاهش ضخامت کفسازی و سقف کاذب و افزایش ارتفاع مفید و… اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایندگی سقف وافل

نمایندگی سقف وافل از موضوعات پرطرفدار در فضای مجازی است. قابلیت‌ های وسیع این نوع سقف از سبکی و ایمنی بالا تا اجرای آسان و صرفه افتصادی به‌دلیل حذف بخشی از مصالح مصرفی، و نیز سهولت اجرا باعث شده استقبال بالایی از تولید و عرضه آن از طرف کاربران صورت گیرد. بر این اساس، امروزه نمایندگی‌ های زیادی از طرف برند های مختلف دست به‌کار ساخت و اجرای سقف‌ های وافل در سراسر کشور هستند.

در این میان با توجه به نقش مهم وافل‌ های سازه ساختمانی در زیبایی و کاربرد فراوان آنها در فضاهای تجاری، نمایشگاهی، سالن‌های همایش، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ ها و دیگر موارد مشابه، ضرورت اجرای صحیح و دقیق آنها بیش از پیش خود نمایی می‌کند. مسئولیتی که تنها از عهده برند های معتبر و نام آشنایی چون مهانیت ساخته است.

اگر به دنبال نمایندگی سقف وافل مناسب و خوب میگردید، مهانیت بهترین گزینه است.

 

سقف هر سازه بخش مهمی از آن است و موفقیت در اجرای صحیح و کامل آن نشان از انتخاب مسیر درست برای انجام کل پروژه ساختمانی دارد.

آگاهی از ویژگی‌ های کاربردی و روش ساخت سقف در اشکال مختلف از یک سو و بالا بردن اطلاعات مشتریان نسبت به الزامات ساختمانی هر پروژه از سوی دیگر، نقش مهمی در انتخاب نوع مناسب سقف برای آن دارد.

در مورد سقف‌ های وافل نیز، توجه به ویژگی‌ های این نوع سقف راهنمای خوبی برای انتخاب و سفارش آن است.

برای مالکین و سازندگان بنا های مهندسی، نه‌تنها صرفه و سود اقتصادی در ساخت هر بنا مطرح است، بلکه بیشترین کاربری مفید و استفاده بهینه از ساخت و ساز نیز، ملاک موفقیت در پروژه‌ های ساختمانی به‌شمار می‌آید.

انتخاب نوع سقف، ارتفاع و وسعت دهانه و بسیاری نکات تکنیکی دیگر در این راستا نیز از موارد مهمی هستند که مجموعه مهندسی طراح و سازنده به آن توجه دارد.

در مورد سقف‌ های زیبا، کاربردی و مقاوم، نمایندگی سقف وافل می‌تواند بیشترین اطلاعات را در زمینه ساخت و موارد استفاده در اختیار سفارش دهندگان قرار دهد. از نوع کاربری این سقف‌ ها که بیشتر برای دهانه‌ های مرتفع و وزن‌ های نه‌چندان سنگین مناسب است تا محاسبه زمان اجرا، میزان و نوع متریال مصرفی و بسیاری دیگر از موارد و نکات کلیدی، کمتر مرجعی مانند نمایندگی سقف وافل راهنما و کارگشای مشتریان است.

در برند مهانیت نیز با توجه به مشاوره قوی و پرسنل پاسخگو، می‌توانید اطلاعات کافی و جامعی در این باره کسب کنید. علاوه بر این، مجموعه مهندسی ما آماده اجرای موفق و ممتاز این نوع پروژه در هر نقطه از کشور است.

نمایندگی سقف وافل، و اجرا و پیاده سازی آن نیازمند تجربه بالا در این حوزه است.

اجرای سریع سقف وافل

امروزه و با توجه به ارتباطات اینترنتی و دنیای وسیع اطلاعات اطراف ما، بسیاری از افراد با یک تحقیق ساده قادر به تشخیص مواردی نظیر قیمت و متریال مصرفی در ساخت سقف و سایر اجزای بنا هستند.

اما آگاهی از نکات فنی و مهندسی ساخت و مواردی از قبیل بهترین شکل اجرای پروژه، زمان‌بندی و میزان کاربرد مواد اولیه، قیمت و مسیر تهیه قالب‌ ها و نیز انتخاب پیمان کار مناسب جهت عملی نمودن پروژه هر یک نیازمند داشتن اطلاعات بالا و مرتبط با علوم مهندسی سازه و روابط کاری لازم با مجموعه‌ های مهندسی است.

نمایندگی سقف وافل، مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای دریافت این اطلاعات و ارجاع چنین پروژه‌ هایی است. به‌ویژه در شرکت‌ های مهندسی باسابقه و دست‌ اندر کار پروژه‌ های بزرگ که تجربه زیادی در این مسیر کسب کرده و فعالیت‌ های خود را بر اساس دانش فنی و توان پرسنل خلاق خود انجام می‌دهند.

برند مهانیت، مجری موفق بسیاری از پروژه‌ های سقف وافل در سراسر کشور، طی سال‌ها فعالیت مستمر و حرفه‌ای توانسته نمونه‌ های بسیاری از این نوع سقف و دیگر انواع سازه را با بهترین کیفیت در اجرا به سفارش دهندگان تحویل دهد.

این مجموعه آماده پذیرش نمایندگی سقف وافل در سراسر کشور است تا دامنه فعالیت‌های خود را در سراسر کشور گسترش دهد.

نمایندگی سقف وافل را می‌توان به‌منزله بهترین مرجع برای شناخت این نوع سقف و ثبت سفارش ساخت آن معرفی نمود. اجرای مهندسی این سقف زیبا را با تضمین محاسبات دقیق و قیمت مقرون به‌صرفه در هر جای کشور از برند مهندسی پیشتاز مهانیت بخواهید.

این مجموعه با اتکا به نیروی کارآمد و خلاق و پرسنل و مهندسین مجهز به دانش فنی روز دنیا، پروژه‌ های مختلف از جمله سقف‌ های مقاوم و عایق وافل را جهت هموطنان اجرا می‌کند.

با مهانیت، دستیابی به بهترین‌ های سازه‌ های مهندسی کشور دشوار نیست!

پست مرتبط

Enter your keyword