خرید قالب وافل در تهران | قیمت قالب وافل دو طرفه

خرید قالب وافل در تهران | قیمت قالب وافل دو طرفه

خرید قالب وافل در تهران | قیمت قالب وافل دو طرفه

قیمت قالب وافل دو طرفه

خرید قالب وافل در تهران | قیمت قالب وافل دو طرفه

قالب وافل دو طرفه مهمترین ابزار برای اجرای سقف بتنی با سیستم وافل دو طرفه است. و قالب های وافل دو طرفه به صورت موقت در قاب قرار می گیرند و پس از ریختن بتن از سقف خارج می شوند. قالب های وافل دو طرفه در سایز مربع و اندازه ها و ابعاد مختلف موجود می باشد. نکته مهمی که در مورد قیمت وافل دو طرفه باید به آن توجه کرد این است که وافل دو طرفه به صورت تکی قیمت گذاری میشود. و به صورت عمده ارسال می شود. و عواملی مانند اندازه و وزن قالب بر قیمت نهایی آنها تاثیر می گذارد. بنابراین قالب های بزرگتر که از نظر اندازه و ارتفاع سنگین تر هستند دارای هزینه بالاتر به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر و هزینه های تولید بیشتر، با قیمت بالاتری در بازارعرضه می شوند.

 

خرید قالب وافل در تهران

قیمت خرید قالب وافل در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهمترین فاکتورهایی که در خرید وافل باید در نظر گرفته شود عبارتند از: مواد اولیه مصرفی در تولید قالب وافل  و وزن قالب. هرچه قالب وافل سنگین‌تر باشد، مواد اولیه بیشتری در تولید آن استفاده می‌شود و هزینه نهایی آن بیشتر می‌شود. باید توجه داشته باشیم که وزن بیشتر قالب وافل به معنای بهتر بودن قالب نیست، بلکه مستقیماً بر قیمت قالب وافل تأثیر می گذارد.

 

تاثیر کیفیت مواد اولیه بر قیمت قالب وافل

علاوه بر مقدار مواد مصرفی مورد استفاده در تولید قالب ها، کیفیت مواد اولیه نیز بر قیمت قالب های سقفی پلاستیکی تمام شده تاثیرگذار است .

 

2 نکته قبل از خرید قالب وافل بسیار مهم است

قبل از خرید قالب وافل در تهران باید نکات اصلی از قبیل سایز قالب مورد نیاز، وزن و رنگ قالب ها را بدانید. تا داشتن یک خرید ایده آل با بهترین شرایط را تجربه کنید . ما در این مجموعه  به عنوان اولین تولید کننده قالب وافل با شما همکاری می کنیم تا بهترین خرید را انجام دهید، معمولا مراحل خرید به این صورت است:

 

مورد اول: طراحی سازه

اگر ساختار سقف وافل طوری طراحی شده باشد که باید با استفاده از یک قالب خاص اجرا شود، این مورد باعث ایجاد مشکل می شود. اولین مشکل اساسی این است که قالب مورد نیاز شما فقط توسط مجموعه خاصی تولید می شود.

 

مورد دوم: نوع قالب طرح، وزن و رنگ قالب

چگونه یک قالب به طراحی و مدل سازی کمک می کند؟ به عنوان مثال قالب های تولیدی ما به دلیل قابلیت تغییر طول دارای مزایای بسیاری هستند که در نهایت باعث سهولت و سرعت اجرای سقف وافل می شود .

 

نمونه های قیمت گذاری برای قالب وافل دو طرفه

به عنوان مثال، قالب وافل دو طرفه 80 با ارتفاع 28 با وزن حدود 9 کیلوگرم گرانتر از قالب وافل دو طرفه 60 با ارتفاع 25 با وزن حدود 5 کیلوگرم است، 4 کیلوگرم مواد اولیه بیشتری استفاده شده است. قالب وافل 80 به زمان تزریق و خروجی بیشتری نسبت به  قالب وافل 60 نیاز دارد. که باعث افزایش هزینه تولید محصول می شود. در مقایسه قیمت برندهای مختلف قالب وافل دو طرفه موجود در بازار، باید وزن قالب و همچنین کیفیت قالب، ابزار و کیفیت مواد اولیه را در نظر گرفت.

خرید قالب وافل دو طرفه (+ امتیاز صرفه جویی در هزینه)

به منظور اتصال قالب های وافل دو طرفه برای جلوگیری از جابجایی قالب، پیمانکاران معمولا از میله های U شکل استفاده می کنند .

لازم به ذکر است که با توجه به جنس پلاستیک، قیمت قالب وافل با قیمت مواد پلیمری ارتباط مستقیم دارد. و با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه، قیمت قالب وافل نیز در هنگام خرید متفاوت است.

 

قیمت قالب وافل یک طرفه

با توجه به اینکه سایز قالب وافل یک طرفه مستطیلی است از نظر طول سایز ثابتی ندارد بنابراین قیمت دانه ای نیست و بر اساس قیمت هر متر مربع و تاریخ تحویل می باشد. همچنین هنگام خرید قالب های وافل یک طرفه باید بدانید؛ این قالب ها مهم ترین ابزار اجرای سقف های بتنی با سیستم وافل یک طرفه هستند که به طور موقت در اسکلت قرار می گیرند و پس از ریزش بتن از سقف خارج می شوند.

 

1- خرید قالب وافل یک طرفه

قالب وافل یک طرفه در ساده ترین حالت از سه قسمت میانی ( بدنه اصلی ) پرکننده (فیلر) و درپوش تشکیل میشود. که در اندازه های مختلف و به شکل مستطیل مونتاژ می شوند. در اکثر قالب های موجود در بازار قطعات توسط پیچ های فلزی به هم متصل می شوند. این کار باعث میشود هنگام بتن ریزی شیرابه بتن به زیر قالب نفوذ نکند. و نمای زیرین سقف شکل زیبا و قابل قبولی داشته باشد .

 

2- بدون هزینه برای خرید وافل یک طرفه!

هنگام ساخت قالب های تابوت شکل وافل، اغلب از میله های U شکل برای قفل کردن قالب استفاده می شود تا از حرکت قالب جلوگیری شود.

 

خرید قالب وافل دست دوم

البته اکثر مردم اتفاقاً چیزهایی را که نیاز دارند دست دوم می خرند. اگر یک محصول از قبل در شرایط خوبی باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، آنها یک محصول پیش مالکانه را خریداری می کنند که با توجه به قیمت های پایین تری که نسبت به نوع جدید همان محصول  پرداخت می کنیم بسیار مفید است و تجربه خوبی را ارائه می دهد. احساس خوبی به مشتری منتقل می شود. محصولات دست دوم باید پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و به اصطلاح کارآفرینان باشد؛ اما باید توجه داشت که محصولات دست دوم باید ویژگی های محصولات جدید را داشته باشند، اساساً اکثر محصولات دست دوم فاقد گارانتی هستند؛ بنابراین خریدارانی که  در حال انتخاب و خرید محصول دست دوم هستند هنگام ارسال بسیار مراقب باشید.

 

قالب وافل استفاده شده

این امر در مورد بحث قالب وافل و ابزار ساختمانی نیز صدق می کند، مشتریان می توانند با هزینه کمتر، قالب وافل مورد نیاز پروژه های خود را تهیه کنند. مجموعه ما با اجرای پروژه های متعدد همواره امکان فروش قالب های دست دوم وافل را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در پایان پروژه، قالب ها به صورت دست دوم به فروشگاه مجموعه بازگردانده می شوند؛ به همین دلیل می توان قالب های دست دوم را به فروش رساند، مانند وافل های یک طرفه کارکرده  – قالب های دو طرفه کارکرده .

 

فروش قالب وافل دست دوم

یکی دیگر از عواملی که در دسترس بودن قالب های مستعمل را تعیین می کند، تعهد و تضمین خرید قالب ها هنگام فروش قالب وافل است، بنابراین در هنگام فروش قالب، این ضمانت را در پایان پروژه به کارفرما یا پیمانکار ارائه می کنیم و در صورت عدم نیازکارفرما به قالبها، هزینه را پرداخت می کنیم. قالب وافل را با قیمت مناسب خریداری کنید تا همیشه بتوانید برای تامین قالب مورد نیازتان به تیم ما اعتماد کنید، طیف وسیعی از وافل کارکرده با بهترین قیمت برای وافل کارکرده را از ما بخواهید.

 

نکات مهم قبل از خرید قالب وافل دست دوم

در صورتی که پروژه دارای تعداد سقف و زیربنای کمی باشد، اجاره یا خرید قالب وافل دست دوم توصیه می شود، اما در پروژه هایی با تعداد زیربنا و سقف زیاد ، استفاده از قالب های جدید برای داشتن سرویس دهی مناسب توصیه می شود.

 

بهترین کیفیت قالب وافل استفاده شده را انتخاب کنید

قالب های دست دوم معمولا در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا مقداری استهلاک وجود دارد؛ بنابراین باید قالبی با کمترین میزان استهلاک و زمان استفاده کمتر انتخاب کنید.تعیین استهلاک برای کارفرما کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می شود این کار توسط مجموعه ای با اعتبار و جایگاه خوب انجام شود، می توانید به مشاوره متخصصان ما اعتماد کنید.

 

فروش قالب وافل دست دوم

به یاد داشته باشید که هنگام خرید قالب وافل در تهران، نباید شکستگی یا حتی ترک های کوچکی در قالب ایجاد شود و تغییری در شکل قالب ایجاد نشود. در گروه ما، قالب های به کار گیری با دقت جدا می شوند. به این ترتیب قالب هایی که کمترین دغدغه بهداشتی را دارند نیز از نظر ظاهری و فنی قابل تشخیص هستند تا همیشه قالب هایی با سلامت 100 درصد به مشتریان ارائه شود.

سخن نهایی 

نکته ای که در خرید قالب وافل در تهران باید در نظر داشت این است که به عنوان یک قالب غیر دائمی، قالب وافل را نمی توان یک کالای مصرفی در نظر گرفت. بلکه در دسته ابزار و تجهیزات ساختمانی قرار می گیرد. قالب وافل از روی سقف جدا می شود. در هر مرحله از استفاده  و پس از آن از زیر سقف جدا می شود. بنابراین جزئی از ابزار و سرمایه پیمانکار یا کارفرما محسوب می شود.

خرید قالب وافل در تهران | قیمت قالب وافل دو طرفه

پست مرتبط

Enter your keyword