فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

مشخصات کلی برای قالب های سقف وافل 

فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

قالب سقف وافل دارای مزایای فنی و اقتصادی فراوانی نسبت به مدل های مشابه موجود در بازار می باشد. این قالب ها از پلاستیک پلی پروپیلن بسیار سبک با سطح صیقلی ساخته شده اند که امکان قرار گرفتن در معرض تماشا زیرین بتن را فراهم می کند.

مزیت ویژه قالب سقف وافل مهانیت ، قابلیت استفاده با دو کاربرد یکطرفه و دوطرفه است که  توسط این شرکت با بالاترین کیفیت  تولید و به فروش می رسد. قابل ذکر است که این قالب ها مورد تایید مرکز ملی تحقیقات سیستم های مسکن و فناوری است.

 

فروش قالب سقف وافل

قالب سقف وافل – سقف وافل از گروه تیرها و دال های متعامد ریخته شده در محل می باشد که با توجه به ملاحظات مبحث نهم مقررات ملی قابل طراحی می باشد. در اجرای این نوع سقف ها از قالب های پلاستیک کامپوزیت غیر دائمی استفاده می شود.

با توجه به شکل قالب کلیه تیرچه های پیش ساخته و مشکلات اجرا بر روی سقف مرتفع می شود و به لطف ایده تیرچه های درجا ، از نظر فنی اجرای تیرچه بهتر و راحت تر خواهد بود. قالب سقف وافل بسته به مستطیل یا مربعی بودن شکل قالب در یک یا هر دو طرف سقف دارای عملکرد باربری می باشد.

این فناوری جایگزین مناسب و بهترین جایگزین برای سیستم های سقف سنتی برای پوشش دهانه های بلند در ساختمان ها می باشد. پس از تکمیل مراحل بتن ریزی سقف، قالب‌های وافل را می‌توان مجدداً مورد استفاده قرار داد.

با توجه به اینکه در سقف وافل می توان تمامی بلوک های سقف را از ساختمان جدا کرد، این امر علاوه بر صرفه جویی در منابع ملی به استحکام بخشی، کاهش وزن و ایمن سازی ساختمان در هنگام زلزله کمک می کند.

 

 

فروش قالب سقف وافل

فروش قالب وافل یک طرفه وقالب وافل دو طرفه اولین و حرفه ای ترین شغل تیم مجرب ما می باشد. قالب های وافل یک طرفه و دو طرفه را با توجه به طراحی ساختمانی انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت و مطمئن ترین گارانتی به کارفرمایان و پیمانکاران محترم عرضه خواهد کرد.

همچنین برای پروژه های با طرح های خاص می توان قالب های مخصوص وافل را به ما سفارش دهید. اگرچه در مقایسه با سایر فقالب های وافل، تولید و فروش آن کمی زمان می برد. جدای از آن، فروش قالب وافل کارکرده و خرید قالب وافل برگشتی نیز خدماتی است که می توانید در هنگام فروش قالب وافل از مجموعه ما بهره مند شوید.

فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

قیمت قالب وافل و خرید قالب وافل به چه چیزی بستگی دارد؟ 

قیمت قالب سقف وافل با توجه به چند نکته تعیین و در نظر گرفته می شود. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت قالب وافل، مواد مصرفی و وزن قالب می باشد. هر چه قالب وافل سنگین تر باشد، به طور طبیعی از مواد اولیه بیشتری استفاده می شود. در این صورت قیمت قالب وافل بالا می رود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که لزوماً نمی توان مطرح کرد که هر وافل سنگین تری برای ساخت سقف وافل بهتر است زیرا در اکثر موارد وزن بالای قالب وافل به دلیلی استفاده از مواد اولیه نامرغوب است .

وزن قالب سقف وافل تنها یکی از عواملی است که قیمت قالب وافل را بالا می برد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت قالب وافل ، نوع مواد مصرفی در تولید آن است. البته الان تا زمانی که قالب ها از مواد اولیه مرغوب استفاده کنند قیمت قالب وافل بالا می رود. اعتقاد غلط  بر این است که مواد سفید بهتر و با کیفیت تر از مواد سیاه هستند.

اما لازم نیست اینطور باشد! تنها چیزی که مهم است کیفیت مواد است نه رنگ. بنابراین هنگام خرید با رنگ قالب سقف وافل خود اشتباه نکنید. زیرا فروشنده فقط برای بازار داغ به شما اجازه می دهد در رنگ مواد اولیه در قالب شرکت کنید. بسیاری از مدیران و کارفرمایان از ما می پرسند که چگونه می توانیم بین یک قالب با کیفیت بالا و یک قالب بی کیفیت تفاوت قائل شویم.

متاسفانه باید گفت که کیفیت قالب وافل تنها با ظاهر تضمین نمی شود. بنابراین پیشنهاد ما این است که در این زمینه بهتر است از خدمات ارائه شده توسط شرکت تولیدی معتبر و استاندارد استفاده شود تا از کیفیت قالب اطمینان حاصل شود. هنگام خرید قالب وافل از شرکت انتظار گارانتی را داشته باشید.

قالب سقف وافل قفل دار، یک طرفه و دو طرفه

قالب وافل انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کارکرد و طرح و مهمتر از همه طول دهانه قابل خریداری می باشد. به طور کلی، قالب های وافل به قالب های وافل یک طرفه و قالب های وافل دو طرفه تقسیم می شوند. قالب یک طرفه عملکرد یک طرفه دارد و نیروی گرانشی وارد بر سازه (شامل بار مرده و بار زنده) فقط به دو تیر رو به روی هم اعمال می شود.

به طور معمول، نوع تیرچه ها در این مدل سقف یک طرفه و به صورت شطرنجی ساخته می شوند. از طرفی قالب های وافل دو طرفه عملکردی دو طرفه دارند. این بدان معنی است که گرانش به چهار تیرهای اطراف سقف اعمال می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا هر نوع قالب وافل را به اختصار توضیح دهیم.

 

قالب سقف وافل یک طرفه

نام تجاری قالب وافل یک طرفه “مهانیت” یا “وافل سبز” است. وافل یک طرفه به عنوان یک تیرچه درجا عمل می کند و با حذف هزینه تیرچه ها و بلوک ها، یونولیت یا فوم، هزینه های پروژه را کاهش می دهد و امکان استفاده از طیف وسیعی از اشکال سقف وافل در سراسر سقف پروژه را دارد.

همچنین به دلیل اینکه تیرچه در محل ساخته می شود، اتصال بهتری به ستون ها و تیرهای انتهایی ایجاد می کرد. در مقایسه با تیرچه های بلوک سنتی، استفاده از قالب های مشبک با فاصله بین دو محور 70 و 60 سانتی متر می تواند مصرف میلگردهای فولادی و بتن را کاهش داده و در نهایت هزینه خود سقف مشبک را کاهش دهد.

قالب های وافل یک طرفه به متر مربع خریداری می شود. معمولاً از سه بخش : یک قالب 50 سانتی متری در وسط و دو قالب 15 سانتی متری در انتهای و ابتدای آنها تشکیل شده است. در اکثر موارد طول قالب وافل یک طرفه دقیقا مطابق با طراحی و برنامه ریزی چیدمان قالب است. همچنین برای افزایش طول قالب میتوان ازقالب های به طول 10 و 15سانتی متر استفاده کنید.

 

قالب سقف وافل دو طرفه

این نوع قالب وافل دارای ویژگی دو طرفه است که تیرچه های متعامد با ضخامت های متفاوت را می سازد. در این حالت ضخامت سقف وافل بسته به دهانه و قالب وافل مورد استفاده می تواند از 25 سانتی متر تا 50 سانتی متر متغیر باشد. می توان گفت ضخامت مطلوب سقف هنگام استفاده از قالب وافل  بین 30 تا 40 سانتی متر است. این ضخامت معمولاً دهانه هایی به طول 14 متر را می پوشاند.

شایان ذکر است که با این شکل به علاوه طراحی بهینه شده حرفه ای، حداکثر دهانه سقف وافل دو طرفه می تواند به 16 متر برسد. البته این بدان معنا نیست که برای دهانه های کوچک نمی توان از قالب های دو طرفه استفاده کرد. به عنوان مثال در دهانه 7*7 می توانید از سقف دو طرفه با طراحی بهینه استفاده کنید که در نهایت بسیار مقرون به صرفه تر از اجرای این سقف به صورت یک طرفه است.

 

قالب سقف وافل دو طرفه با قفل

جدیدترین و کامل ترین نوع قالب موجود در بازار، قالب سقف وافل قفل دارمی باشد. قفل کردن قالب ها ، سقف وافل را یکنواخت، آسان برای استفاده با ایمنی بالا و بهبود کیفیت کار می کند. قالب های تولیدی شرکت مهانیت از قالب های قفل دار هم مطمئن تر عمل میکنند زیرا کلیه قطعات مورد استفاده با پیچ و مهره به هم وصل میشود واین به قالب ها اجازه می دهد تا در هنگام مونتاژ از زیر با شاسی قفل شوند. با این حال، دیگر لازم نیست نگران بازگشت قالب ها در طی فرآیند بتن ریزی یا زمانی که کارگران رفت و آمد میکنند، باشیم.

 

سایر مزایای قالب سقف وافل

  • ایمنی را برای کارگران در حین کار فراهم می کند.
  • صاف و تراز بودن از جمله مزایای بارز اجرای این سقف است.
  • شیرابه بتن بین قالب ها جاری نمیشود.
  • قالب های سقف وافل (پانل های توخالی با قالب های غیر دائمی) را می توان چندین بار استفاده کرد. این ویژگی یکی از دلایلی است که پیمانکاران این نوع سقف را بسیار بهینه می دانند.
  • جلوه ای زیبا و جذاب به سطح زیرین سقف می دهد.
  • بتن و میلگرد کمتری نسبت به سایر انواع سقف های موجود استفاده می شود.
  • قسمت پایین سقف شبیه یک شبکه است.
  • سقف وافل مقاومت بیشتری در برابر انقباض از خود نشان می دهد.
  • چیدمان سقف محیطی امن و مطمئن را برای کارگران فراهم می کند.

سخن نهایی 

انواع قالب سقف وافل و فروش آنها به محصول، وزن و مواد مورد استفاده در تولید بستگی دارد. یکی از عواملی که در فروش قالب سقف وافل تاثیر می گذارد وزن قالب است، بنابراین هر چه قالب وافل سنگین تر باشد، مواد بیشتری برای ساخت آن استفاده می شود و در نتیجه قیمت فروش آن افزایش می یابد. اما به طور کلی هر شکلی با وزن زیاد برای ساخت سقف وافل مناسب نیست. نوع متریال موجود از دیگر عواملی است که بر قیمت سقف وافل تأثیر می گذارد. هرچه کیفیت مواد مورد استفاده برای تولید قالب دارای کیفیت بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

فروش قالب سقف وافل | قالب سقف وافل دو طرفه

پست مرتبط

Enter your keyword