قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

قالب وافل قفل دار

قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

امروزه کاربرد سقف وافل در بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد توجه قرار گرفته است. دلیل آن این است که این روش نسبت به روش های قبلی مزایای زیادی دارد. همانطور که گفته شد این سقف به دلیل خواصی که دارد برای مکان هایی با ارتفاع زیاد و تردد مکرر بسیار مناسب است.

 

قیمت قالب وافل قفل دار

لیست قیمت قالب وافل قفل دار یکی از سوالات پیمانکاران و مهندسین مرتبط با این نوع سقف می باشد. بنابراین برای سنجش کارایی اقتصادی خود، زمان زیادی را صرف تحقیق در این زمینه کردند. به طور کلی سقف های وافل را می توان یکی از بهترین سقف های موجود دانست که نه تنها استحکام زیادی به سازه می دهد، بلکه زیبایی خاصی به سازه می بخشد. پس اگر به پاسخ این سوال نیاز دارید تا انتهای این مقاله لیست قیمت قالب وافل قفل دارهمراه ما باشید.

 

اجرای سقف وافل

برای اجرای سقف وافل باید از قالب وافل استفاده کنید. یکی از مهمترین انواع آن قالب وافل قفل دار می باشد. قالب وافل قفل دار یکی از پیشرفته ترین قالب ها می باشد. مزایای این فرمت باعث شده است که از آن برای اجرای سقف های سبک و توخالی استفاده کنند. دلیل انتخاب این الگو به عنوان بهترین الگوی وافل، قابلیت قفل شدن الگوها به هم و سهولت اجرای این سقف ها است که از پین ها برای قفل کردن قالب ها استفاده می شود.

بعد از بتن ریزی از قفل ها برای جداسازی قالب استفاده می شود. زمانی که قالب ها به یکدیگر متصل می شوند در حین کار جابه جا نمی شوند و در محل ثابتی قرار می گیرند. سقف وافل دارای سطح صاف وقسمت زیرین مشبک است.

نوع دیگری از قالب های وافل ، قالب های قفل شونده هستند که تاثیر زیادی در کیفیت سقف وافل دارند. در این قالب ها قفل هایی تعبیه شده است که با ثابت شدن داخل قالب ها به راحتی در کنار هم قرار می گیرند.

وجود این قفل ها خطر تکان خوردن یا سر خوردن قالب ها را به صفر می رساند.

توری داخلی قالب عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر قالب ها دارد که باعث می شود قالب ها به راحتی در کنار یکدیگر قرار گیرند و علاوه بر آن سایر ویژگی های قالب ها نیز عملکرد بهتری داشته باشند.

 

 

 

قیمت قالب وافل قفل دار

سقف وافل یکی از مواردی است که اجرای آن بسیار آسان است. بنابراین نیازی به استفاده از مصالح ساختمانی گران قیمت نیست. علاوه بر این، یکی از بهترین ویژگی هایی که در این نوع سقف ها به چشم می خورد، وزن سقف  است که به حداقل ممکن کاهش یافته است. بنابراین می تواند دوام بالایی از خود نشان دهد و به یکی از پرکاربردترین سقف ها در صنعت ساختمان تبدیل شود.

تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا برای رسیدن به یک هدف تحت عنوان «لیست قیمت سقف وافل» جمع آوری شده و از این طریق قابل دستیابی است. بنابراین می توان استفاده از سقف های مشبک و قالب های وافل را کاملاً سودآور دانست و استفاده از آنها را برای ساخت ساختمان ها در اولویت قرار داد.

نمی توان رقم خاصی را برای قیمت سقف وافل در نظر گرفت. زیرا هر پروژه از نظر عناصر و پارامترها متفاوت است. بنابراین روش کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت است. همه این تفاوت ها باعث تفاوت قیمت سقف وافل می شود. بنابراین برای هر پروژه باید ارزیابی های جداگانه ای در نظر گرفته شود و بر اساس این ارزیابی ها و بررسی ها سقف وافل اجرا شود.

 

ویژگی های قالب وافل قفل دار

به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که می توان به قالب های وافل نسبت داد، استحکام و دوام طولانی مدت آنهاست، لازم به ذکر است که شرکت تولید کننده قالب وافل و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت قالب در این مورد نقش بسیار مهم و تعیین کننده دارد . بعضی از قالب های وافل هستند که بسیار بادوام هستند و از موادی ساخته شده اند که مقاومت آنها را در برابر آسیب افزایش می دهد. به همین دلیل، کارگران و افرادی که در ساخت و ساز ساختمان‌ها مشارکت دارند، می‌توانند با خیال راحت روی آن‌ها راه بروند و نگران شکستن یا ترک خوردن این اشکال توخالی نباشند.

در واقع اینها ویژگی هایی است که ساخت ساختمان را سریعتر و بهتر کرده و ایمنی عوامل دخیل در ساخت را با استانداردهای امروزی تضمین می کند. با چنین مزایا و ویژگی هایی امروزه قالب های وافل جایگزین بهتر و مناسب تری برای انواع سقف با بلوک های آماده  و تیرآهن می باشند.

پیمانکاران ساختمان و مهندسین طراح ساختمان باید نکات مهمی مانند وزن وافل، جنس، سطح ایمنی و استحکام وافل، ظاهر سطح در معرض دید سقف وافل، ابعاد و نوع آن را در هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرند. در واقع همین توجه دقیق و کارشناسانه به این کیفیت ها است که نقش مهمی در تنوع قیمت وافل دارد.

 

سقف وافل قفل دار یک طرفه و دو طرفه و عوامل موثر بر قیمت قالب وافل قفل دار

همانطور که گفتیم نوع پروژه می تواند در تعیین قیمت قالب وافل تاثیرگذار باشد. سقف های یک طرفه و دو طرفه نمونه های شناخته شده ای از سقف های وافل هستند که می توانند زیبایی را به خانه ها و ساختمان های شما بیافزایند و خانه های شما را بادوام تر کنند. از آنجایی که کاربرد دو سقف با یکدیگر متفاوت است، تفاوت قیمت نیز وجود خواهد داشت.

سقف وافل بهتر از سقف های دیگر است.

سقف وافل و روش کاربرد آن را می توان برتر از سایر سقف ها دانست و دلیل آن را عوامل متعددی مشخص می کند. به طور کلی سقف ها انواع مختلفی دارند که می توان از آنها در ساخت و ساز استفاده کرد. در میان این سقف‌ها مواردی مانند یو بوت، کامپوزیت، عرشه فولادی، یونولیت ، تیرچه بلوک، دال روی تیر وجود دارد.

اگر عناصر مختلف این سقف ها را با هم مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که سقف وافل نه تنها از نظر فنی، بلکه از نظر اقتصادی نیز برتری خود را ثابت کرده است.

علاوه بر لیست قیمت سقف وافل، از موارد زیر نیز می توان نتیجه گرفت که این سقف همان چیزی است که ساختمان ها به آن نیاز دارند:

 

این نوع سقف به راحتی می تواند دهانه های بلند را بپوشاند.

 

سقف وافل این قابلیت را دارد که مقاومت صوتی بالایی را نشان دهد.

 

مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی در سقف مشبک مشاهده خواهید کرد.

 

سرعت اجرای این سقف ها بسیار بالاست.

 

در نهایت به مهم ترین موضوع یعنی اجرای اقتصادی می رسیم.

 

تیرچه های از پیش ساخته شده را جذف کنید و با نخریدن آنها از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 

صرفه جویی کلی و قابل توجه در مصرف سیمان و بتن

 

امکان اجرا بر روی سازه فلزی و سازه بتنی

 

کاهش هزینه ها

 

بدون نیاز به زیرساخت های سنگین و امکان اجرا با کار منظم واصولی و کاهش هزینه های کارگری

 

مقاومت در برابر لرزش بالا

 

مصونیت در برابر آتش

 

امکان استفاده چندین بار از قالب ها پس از اتمام کار

 

بدون نیاز به برش قالب

 

عایق صدا و حرارت خوب و امنیت بالا

 

اهمیت زیبایی و ظاهر سقف وافل در تعیین قیمت سقف وافل

با توجه به اشکال هندسی زیبای سقف، ارتفاع زیاد، شکل شبکه ای و امکان اعمال نقش های زیبا بر روی آن، استفاده از سقف وافل در پروژه های معماری مدرن بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است. این سقف به دلیل ظاهر زیبا و چشم نوازی که دارد، چشم را به سمت بالا می کشد و در نتیجه فضا بسیار بزرگتر به نظر می رسد. به دلیل زیبایی سقف و شکل ثابتی که دارد، اعتماد به نفس بیشتری به بیننده می دهد و برای نورپردازی داخلی بسیار کاربرد دارد. سقف وافل خیلی سریع اجرا می شود و از نظر زیبایی و هزینه نسبت به سقف های دیگر مناسب تر است.

با وجود تمام این زیبایی ها قیمت سقف وافل نسبت به سقف های دیگر کمتر است. بنابراین اگر می خواهید سقف شما علاوه بر استحکام کافی و ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردار باشد پیشنهاد می کنیم سقف وافل را برای ساختمان های خود انتخاب کنید این نوع سقف به راحتی می تواند دهانه های بلند را پوشش دهد.

قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

مزایای سقف وافل

  • سقف وافل این قابلیت را دارد که مقاومت صوتی بالایی را نشان دهد.

 

  • مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی در سقف مشبک مشاهده خواهید کرد.

 

  • سرعت اجرای این سقف ها بسیار بالاست.

 

  • در نهایت به مهم ترین موضوع یعنی اجرای اقتصادی می رسیم.

 

  • تیرچه های از پیش ساخته شده را بردارید و با نخریدن آنها از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 

  • صرفه جویی کلی در مصرف سیمان و بتن

 

  • امکان اجرا بر روی سازه فلزی و سازه بتنی

 

  • کاهش هزینه ها

 

  • بدون نیاز به زیرساخت های سنگین و امکان نصب با کار منظم واصولی و کاهش هزینه های کارگری

 

  • مقاومت در برابر لرزش بالا

 

  • مصونیت در برابر آتش

 

  • امکان استفاده چندین بار از قالب ها پس از اتمام کار

 

  • بدون نیاز به برش قالب

 

  • عایق صوتی و حرارتی خوب و امنیت بالا

 

اهمیت زیبایی و ظاهر قالب وافل قفل داردر تعیین قیمت سقف وافل

با توجه به اشکال هندسی زیبای سقف، ارتفاع زیاد، شکل شبکه ای و امکان اعمال نقش های زیبا بر روی آن، استفاده از سقف وافل در پروژه های معماری مدرن بسیار مورد توجه معماران قرار گرفت. این سقف به دلیل ظاهر زیبا و چشم نوازی که دارد، چشم را به سمت بالا می کشد و در نتیجه فضا بسیار بزرگتر به نظر می رسد. به دلیل زیبایی سقف و شکل ثابتی که دارد، اعتماد به نفس بیشتری به بیننده می دهد و برای نورپردازی داخلی بسیار کاربرد دارد. سقف وافل خیلی سریع اجرا می شود و از نظر زیبایی و هزینه نسبت به سقف های دیگر مناسب تر است.

با وجود تمام این زیبایی ها قیمت قالب وافل نسبت به سقف های دیگر کمتر است. بنابراین اگر می خواهید سقف شما علاوه بر استحکام کافی و ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردار باشد، پیشنهاد می کنیم سقف وافل را برای ساختمان های خود انتخاب کنید.

سخن نهایی

لیست قیمت قالب وافل قفل دار به دلیل ویژگی های بسیار می تواند بسیار ارزان باشد. با توجه به این هزینه های معقول، استفاده و اجرای آن در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی رایج است. به یک معنا می توان نتیجه گرفت که امروزه سقف وافل انتخاب اصلی بسیاری از معماران و پیمانکاران است.

قیمت قالب وافل قفل دار | خرید قالب وافل قفل دار

پست مرتبط

Enter your keyword