پیمانکار سقف وافل | انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل | انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

پیمانکار سقف وافل | انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

نقشه های دقیق سازه را مطالعه کنید

پیمانکار سقف وافل | انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

پیمانکار باید قبل از شروع عملیات گودبرداری، نقشه سازه، نوع فونداسیون، ریشه ستون، محل دیوارهای برشی، محلول های قالب دیوار یک طرفه، جداول لیستوفر ارائه شده توسط حسابدار و تناسب با شرایط موجود را به دقت مطالعه کند. فعالیت هایی که باید توسط پیمانکار در قالب گزارش به کارفرما تحویل داده شود.

در سقف وافل مرحله قالب گیری سقف چینی بسیار مهم است، مقتضی است پیمانکار سقف وافل ابتدا تمام فنرهای سقف را با وضعیت فعلی مطابقت دهد و در صورت بروز مغایرت، مورد را به تیم مشاور ارائه دهد.

به عنوان توصیه کارفرما پس از دریافت نقشه سازه سقف وافل، از کلیه پیمانکاران و پیمانکاران داوطلب درخواست گزارش اولیه برای تعیین بار فنی اولیه پیمانکار کند. به عنوان مثال، نقشه سازه مطابق نقشه زیر از فونداسیون تا پشت بام برای یک پروژه ارائه شده است و گزارش اولیه نیز به عنوان جدول 1 برای کارفرما نشان داده شده است.

 

پیمانکار سقف وافل

یکی از مهمترین مراحل اجرای ساختمان، اجرای چارچوب سازه ای است. در این مرحله اگر پیمانکار در کار خود اشتباه کند، مرحله بعدی اجرای پروژه از جمله نجاری دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.

سقف وافل به دلیل زیبایی معماری که دارد یعنی کف باز سقف نیاز به اجرای دقیق دارد، ایجاد شبکه های تیرچه تک و دو طرفه در سقف وافل نیازمند دید و تجربه دقیق اپراتورها و دستگاه های نظارتی است. اجرای تیرهای آویز، مرحله وافل، مرحله قالب گیری سقف و … نیاز به همکاری پیمانکار سقف وافل با یک شرکت مشاور در مرحله اجرا دارد. در ادامه این مقاله پیمانکاری سقف وافل که علاوه بر استفاده از روش و تجربیات اجرایی، نکات بسیار مهمی را در مورد گزینش و انتخاب پیمانکار سقف وافل را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای اجرای سقف وافل از دو روش اجرا معمولی و مدولار استفاده می شود که هر دو به طور مفصل در اینجا ارائه شده است.

 

پیمانکار سقف وافل

پیمانکاران سقف وافل باید تمامی جوانب اجرای سقف وافل را در نظر بگیرند تا به دلیل اشتباهات جزئی پیمانکار یا پیمانکار سقف وافل در مراحل مختلف، ساخت اسکلت ساختمان بدون خطا و مشکل انجام شود. پیاده سازی خرابی ها و مشکلات زیادی را به همراه دارد که شاید به راحتی قابل جبران نباشد! بنابراین برای انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل باید یک فرد مجرب و حرفه ای را انتخاب کنیم.

 

 

برنامه زمانبندی اجرای پروژه

کل زمان اجرای یک پروژه ساختمانی موضوعی بسیار حیاتی برای پیشرفت ساخت و کنترل هزینه ها می باشد، بارها مشاهده شده است که به دلیل طولانی شدن مدت اجرای پروژه هزینه های گزافی بر دوش کارفرمایان گذاشته می شود.

پس از تعیین پیمانکار سقف وافل برای سازه، کارفرما با هماهنگی مشاور جهت اطلاع از پیشرفت اجرای پروژه، زمانبندی کتبی از مجری می خواهد.

با وظایف پیمانکار سقف وافل آشنا شوید

پیمانکاری که قصد انجام کار بام وافل را دارد، وظایف مختلفی را بر عهده دارد که شامل موارد زیر است:

نقشه های سازه را با جزئیات زیاد تحقیق و مطالعه کنید

بررسی پروژه های در دست اجرا

برنامه و زمانبندی اجرای پروژه داشته باشید

این موارد دارای جزئیات گسترده ای هستند که در ادامه به تفصیل بیشتر به آن می پردازیم.

 

نقشه های سازه را به روشی کاملا دقیق بررسی و مطالعه کنید

یکی از عملیات حین اجرا خاکبرداری است. اما قبل از شروع، پیمانکار باید نقشه های سازه را به طور دقیق مطالعه کند. این بازرسی ها می تواند مواردی مانند نوع اتو وافل، یک طرفه یا دو طرفه بودن، ستونی و … را پوشش دهد و کلیه گزارشات کاری مربوطه باید به کارفرما ارائه شود. یکی از مهم ترین انتخاب ها در سقف وافل، نردبان چینی سقف وافل است. بنابراین در این قسمت پیمانکار باید تمامی موارد موجود در سقف وافل را با وضعیت موجود مطابقت دهد و در صورت مشاهده مغایرت یا مغایرت به تیم مشاور گزارش دهد.

برای اینکه اجرای سقف وافل به درستی انجام شود، پیشنهادات مختلفی در مورد آن وجود دارد. به عنوان مثال، پس از دریافت نقشه سازه، یک کارفرما ممکن است از پیمانکاران و پیمانکارانی که داوطلبانه نقشه ها را مطالعه می کنند بخواهد و سپس آنها را به عنوان پروژه ارائه دهند. این امر مسائل فنی را روشن می کند و کار پیمانکار سقف وافل را آسان می کند.

 

بررسی پروژه های انجام شده توسط پیمانکاران توسط کارفرمایان

ممکن است پیمانکار پروژه دیگری در دست بررسی داشته باشد. بدین منظور کارفرما باید از تمامی آنها بازدید و بررسی های لازم را انجام دهد تا نظر ویژه ای به پیمانکار سقف وافل برای اطلاع از نحوه اجرای سقف وافل داشته باشد. از نظر بررسی ها، کارفرمایان ممکن است به نتایج متفاوتی برسند که مهمترین آنها به شرح زیر است:

 نحوه درخواست

تعداد پیمانکاران

بنابراین اگر کارآفرینی بخواهد پیمانکار انتخابی سقف وافل را اندازه گیری و ارزیابی کند، می تواند به نکات زیر توجه کند:

قالب های ستون و دیوارهای برشی مجاور باید از نظر سطوح صیقلی پس از نصب سقف بازرسی شوند.

روش پوشش سقف وافل نیز بسیار مهم است و باید در بررسی اینکه آیا پیمانکار سقف وافل آن را به درستی انجام داده است یا خیر، بررسی شود. به عنوان مثال، برای درست کردن زیرساخت ها، شبکه های کنسرو شده به طور کلی در هر دو جهت استفاده می شوند.

پس از اتمام عملیاتی مانند ریخته گری و قالب گیری سقف وافل، سطح زیرین سقف باید به طور کامل بررسی و بازرسی شود. اگر پیمانکار سقف وافل همه این کارها را به درستی انجام دهد و علائمی از تراوش یا ترک خوردن بتن وجود نداشته باشد، از ویبراتور مناسب برای سقف وافل استفاده کرده است.

زمانی که پیمانکار پروژه به او محول شده به مرحله بتن ریزی سقف رسید، باید در تمام سقف ها از داربست استفاده کند. این یک موضوع بسیار مهم است.

بنابراین، تمام موارد فوق باید توسط یک پیمانکار سقف وافل که توسط کارفرما مشخص شده است، به درستی انجام شود.

 

برنامه و زمانبندی اجرای پروژه داشته باشید

نکته مهم دیگر زمان دقیق و برنامه اجرای پروژه است که باید توسط پیمانکاران، مشاوران و کارفرمایان انجام شود. زیرا بسیاری از پروژه ها بیش از زمان معین هستند و این مشکل باعث می شود که هزینه های زیادی از ساختمان بگیرند. بنابراین، این افراد باید زمان مشخصی را برای همکاری با یکدیگر در نظر بگیرند. تا همه اعضا بتوانند پروژه را در یک بازه زمانی به پایان برسانند.

 

انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

معمولاً نیازی به تیم پیاده سازی ماهر در اجرای سقف وافل نیست. اما ساخت سازه ای با سطح کیفی بالا معمولاً مستلزم یک برنامه زمان بندی مناسب برای انتخاب و همکاری با پیمانکاران مجرب است که با تخصص و تجربه خود این پروژه را مدیریت و اجرا خواهند کرد، بنابراین پیمانکاران مورد نظر ما باید دارای امکانات و مشخصات باشند. که ما برای مهم ترین آنها هزینه خواهیم کرد.

 

1- قالب و طرح قالب چینی را بررسی کنید

در مرحله اول پیمانکار سقف وافل باید نقشه های طراحی و پلان های پیش ساخته چینی را با در نظر گرفتن درجه سختی و یا سهولت کار بررسی کرده و با توجه به خلاصه فنی، مدت زمان اجرای سقف وافل را به کارفرما اعلام کند. اعلام برنامه زمانبندی مربوط به اجرای هر سقف و در نهایت کل پروژه به تایید و تایید پیمانکار و کارفرما می رسد. و در قرارداد ذکر می شود. همچنین برآوردهای مالی و اعلام بودجه ویژه شرکت های مجری سقف وافل این امکان را به کارفرما می دهد تا برنامه مالی پروژه را تنظیم و برنامه ریزی کند.

 

2- آشنایی پیمانکار با مقررات

با توجه به نظارت مقام ذیصلاح بر روند ساخت، پیمانکار باید از مقررات عملی و عملی استفاده کند. بنابراین، پیمانکار (جزئیات ساخت دال وافل) باید از مقررات جدید آگاهی کامل داشت. زیرا عدم اجرای استانداردها روند اجرای پروژه را مختل می کند.

 

3- تجهیزات اجرای سقف وافل

قابلیت های سخت افزاری پیمانکار برای اجرای سقف وافل نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی ندارد. مهم ترین آن قالب وافل است که با توافق کارفرما یا پیمانکار تهیه می شود. و یکی از ابزارهای رایج برای پوشش سقف می باشد. باید حتما خاطرنشان کرد، پیمانکار دارای ابزار کافی و متناسب با حجم پروژه است.

 

پیمانکار طراحی سقف وافل

در کاربرد سقف وافل جزییاتی وجود دارد که در صورت عدم توجه مشکل ساز می شود، این موارد را می توان در ضوابط طراحی سقف وافل ذکر کرد. پوشش مناسب سقف و قالب گیری استاندارد دیوار برشی منجر به ایجاد سقفی صاف با سطح صیقلی و بی عیب و نقص می شود. بنابراین یک پیمانکار سقف آهن وافل باید موضوع پوشش سقف را جدی بگیرد. و با وسواس آن را اجرا کند.

 

نکاتی در مورد نحوه استفاده از قالب گیری در سقف

از آنجایی که از قالب های وافل می توان در چندین پروژه استفاده کرد و امکان فروش قالب وافل به صورت دسته دوم وجود دارد. نحوه استفاده از قالب ها باید با دقت انجام شود. و نظارت کافی در اجرای آن توسط پیمانکار بر روی پروژه فرعی موجود باشد.

سخن نهایی

انتخاب پیمانکار سقف وافل نسبت به سایر سقف ها دقت بیشتری می طلبد، برای انتخاب مناسب باید به دانش فنی پیمانکار، تیم مجرب و دقیق و منظم در کار توجه کرد.

پیمانکار سقف وافل | انتخاب بهترین پیمانکار سقف وافل

پست مرتبط

Enter your keyword