خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

در خرید قالب سقف وافل کارکرده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

زمانی که پیمانکاران می خواهند قالب بخرند آنها باید به مسائل توجه کنند. که هر کدام بسیار مهم هستند. می توانند به موارد زیر اشاره کنند:

در ابتدا چون قالب ها دست دوم بودند. باید به جایی که می خواهید بخرید توجه کنید. پس پیدا کردن یک شرکت قابل اعتماد اولین قدم است.شرکت مهندسی زاگرس بنا مانا یکی از مواردی است که می تواند قالب های وافل را با کیفیت بالا تهیه کرده و آنها را به درستی کار کند.

قالب ها باید کاملا نرم بوده و هیچ گونه ترک خوردگی نداشته باشند به همین دلیل اگر این قالب ها از مواد مرغوب ساخته شده باشند، قالب نرم خواهد شد. بنابراین خرید قالب های سقف وافل کارکرده بسیار مهم است. این نرمی هم دلایل خودش را دارد مثلا این سقف را باید حداقل 20 بار استفاده کرد و اگر شکننده است احتمال شکستگی افزایش می یابد.

این دو مورد خیلی مهم است. موارد دیگری نیز وجود دارد که بسیار گسترده تر است که بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

خرید قالب وافل دست دوم 

در حال حاضر سقف وافل یکی از پرکاربردترین و مدرن ترین انواع سقف در ساخت و ساز ساختمان های جدید می باشد. شاید خیلی ها ندانند. خواندن مقاله را به شما توصیه می کنیم. (سقف وافل چیست؟) بد نیست بدانید که از سقف وافل در ساختمان ها و سازه ها استفاده می شود. قالب های وافل که در اندازه ها و کیفیت های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند مورد نیاز است. قالب های وافل دستگاه های قابل استفاده مجدد هستند. بنابراین پس از اتمام پروژه از آنجایی که قالب های وافل استفاده شده ارزان هستند، می توان از قالب های وافل استفاده شده برای پروژه های دیگر استفاده کرد. برخی از پیمانکاران و پیمانکاران بیشتر از قالب های جدید وافل تمایل به خرید دارند. بنابراین لازم است در خرید قالب وافل دست دوم به نکاتی توجه شود تا نصب سقف وافل با خیال راحت و اطمینان بیشتری انجام شود.

در سقف وافل و استفاده از آن پارامترهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها بسیار مهم است. مهمترینش قالب وافل است. انواع مختلفی از قالب های وافل وجود دارد. هر نوع یک نکته ای دارد که پیمانکار سقف وافل باید به آن توجه کند. بنابراین، هر چه قالب بهتر باشد، می توانید پول بیشتری پس انداز کنید. خرید قالب دست دوم وافل ساز یکی از راه های بازپرداخت است. که در ادامه این مقاله به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

 

از دلالان های سودجو خرید نکنید!

خرید و فروش هر محصولی شرایط و ممنوعیت خاصی دارد و قالب های وافل کارکرده نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وقتی می خواهید قالب وافل بخرید هرگز نباید از طریق دلال خرید کنید. پیمانکاران از خرید قالب استقبال نمی کنند. زیرا در سراسر کشور شرکت های قابل اعتماد زیادی وجود ندارد. این نکته باعث می شود که بسیاری از واسطه ها در این زمینه فعالیت کنند. خرید وافل ساز دست دوم دارای معایبی است که به شرح زیر است:

هزینه های عملیاتی بسیار بالاتر خواهد بود.

هیچ ضمانتی وجود نخواهد داشت.

در صورت بروز مشکلات هیچ پشتیبانی برای حل مشکل وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، پشتیبانی اجرایی نیز وجود نخواهد داشت.

با توجه به لیست ذکر شده باید توجه داشته باشید که نباید از طریق این واسطه ها خریدی انجام دهید. بنابراین به این موضوع بسیار توجه کنید.

خرید از شرکت ها و کارخانجات مورد اعتماد این فرصت را به شما می دهد تا از طیف گسترده ای از پشتیبانی استفاده کنید و با گارانتی و خدمات پس از فروش متفکرانه در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

اجرا و خرید قالب وافل

قالب های وافل در صورت مناسب بودن کیفیت مواد مصرفی برای تولید ، برای بتن ریزی حداقل ۳۰ سقف وافل (۳۰ بار) قابل استفاده است. مواد عرضه شده به مشتریان قالب های وافل باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

 

انواع قالب وافل چیست؟ 

در سقف وافل، قالب وافل بسیار مهم است و باید در اندازه های مناسب استفاده شود. در زیر به انواع قالب های وافل می پردازیم:

 

وافل یک طرفه

یک قالب وافل یک طرفه برای ساخت دالی استفاده می شود که می تواند بار مرده و زنده را در یک جهت منتقل کند. این نوع سقف بسیار شبیه سقف تیرچه بلوک  است اما تفاوت بسیار مهم استفاده از قالب وافل نسبت به سقف تیرچه بلوک این است که تیرچه آماده نبوده و با استفاده از قالب وافل شکل می گیرد.

قالب وافل یک طرفه دارای قطعات U شکلی است که در نزدیکی قسمت های انتهایی قرار داده شده تا با استفاده از بست به هم متصل شوند و در نهایت قالب مستطیل و یکپارچه است.

 

قیمت قالب وافل یک طرفه

هزینه سقف وافل یک طرفه به ازای هر متر مربع محاسبه می شود و بستگی به کیفیت قالب وافل، ابعاد وافل و … دارد. موارد دیگری نیز در محاسبه قیمت موثر است.

 

قالب وافل دو طرفه

قالب وافل دو طرفه برای سقف یا شبکه وافل دو طرفه استفاده می شود. و می تواند بار را دردو جهت انتقال دهد یا به عبارت دیگر این نوع قالب وافل بار زنده و مرده را به تمام تیرهای اطراف منتقل می کند. قالب وافل دو طرفه دارای بست هایی برای اتصال به سایر قالب ها هستند. این قالب ها پس از اینکه بتن به مقاومت مورد نیازبرسد باز می شوند و و می تواند در جاهای دیگر استفاده شود. این قالب دو طرفه از پلی پروپیلن ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد و حمل این قالب ها به دلیل وزن کم بسیار آسان است.

 

قالب وافل با قفل

قالب وافل قفل دار همانطور که از نامش پیداست جدیدترین و پیشرفته ترین نوع قالب وافل است که دارای قفل برای اتصال است. این وافل ها در انواع یک طرفه و دو طرفه موجود هستند. این قالب های وافل را می توان در کنار هم قرار داد و به یکدیگر متصل کرد.

 

هنگام خرید وافل ساز دست دوم از تست آن غافل نشوید.

زمانی که قصد خرید قالب وافل را به عنوان پیمانکار یا مدیر پروژه دارید حتما قبل از هر چیز تست کنید. این تست ها شامل کارهایی است که باید انجام شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تست وزن سنگین

ضربه با چکش سبک و سنگین

پرتاب از ارتفاع

موارد فوق بسیار منحصر به فرد و مهم است. اگر نمونه ای که به شما ارائه می شود در یکی از سه تست مردود باشد واحدهای تولیدی باید مشروط به مواد اولیه و تنظیم مجدد شوند. بنابراین، قبل از خرید به یاد داشته باشید که ابتدا کیفیت را بسنجید و سپس بقیه را انجام دهید.

پیچیدگی کمتر استفاده راحت تر

پیچیدگی اغلب مشکلات زیادی را به همراه دارد و در هنگام خرید قالب های سقف وافل کارکرده با این مشکلات مواجه خواهید شد. قالب های وافل مورد استفاده توسط وافل ساز باید حداقل پیچیده باشد. این نه تنها باعث افزایش سرعت می شود. همچنین دقت را افزایش می دهد. هر چه زمان پروژه کوتاهتر و هزینه کمتری داشته باشد، برای مثال سعی کنید تا حد امکان قالب های بدون پیچ، قفل یا کلید خریداری کنید.

 

 

هزینه خرید یا اجاره قالب وافل

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه سقف وافل، قالب های مورد نیاز است. فروش قالب وافل یکی از مهمترین خدمات مجموعه ما می باشد. در برخی پروژه ها خرید قالب وافل به صرفه نیست و پیشنهاد می شود قالب ها را اجاره کنید. قالب‌های وافل قالب‌های تجدیدپذیری هستند که در صورت استفاده و نگهداری صحیح ، هر کدام تقریبا ۵۰ بار قابل استفاده هستند. البته مهارت تیم اجرایی در طراحی قالب ها و در روند مونتاژ قالب ها بسیار مهم است. زیرا اگر در این مراحل قالب ها آسیب ببینند نتیجه مطلوب و مورد انتظار پس از اتمام سقف نخواهد بود. در این صورت آن قالب معیوب عملاً بی فایده است.

توجه:

اگر متوجه شدید در بالا به اجاره وافل هم اشاره کردیم. در مواردی که تعداد سقف های سازه کمتر از ۴ عدد باشد پیشنهاد می کنیم اجاره قالب وافل گزینه بسیار مناسبی باشد. اما اگر تعداد سقف ها بیشتر از ۴ عدد باشد بهتر است قالب وافل بخرید و از هر قالب چندین بار استفاده کنید. در صورت خرید می توانید پس از اجرای پروژه از سایر خدمات ما استفاده نمایید.

 

قیمت قالب وافل چگونه محاسبه می شود؟

قیمت قالب وافل به نوع قالب بستگی دارد. قالب های مورد استفاده برای سقف های دو طرفه مربع بوده و به صورت جداگانه به فروش می رسد. اما بر خلاف قالب های یک طرفه با قالب های مونتاژی، قیمت آنها متر مربع محاسبه و خرید و فروش می شود.

 

 

 سخن نهایی 

قالب وافل دست دوم یکی از ملزومات اجرای پروژه سقف وافل است که دارای طیف گسترده ای از نکات کلیدی است که توجه زیادی را می طلبد. هنگام خرید قالب وافل دست دوم پیمانکاران باید مواردی را در نظر بگیرند. و بر اساس درک و دانش و تجربه خود بهترین انتخاب را داشته باشد مثلا از خرید پیچیده ترین قالب های ممکن خودداری کنید. برای افزایش سرعت عمل دقت و توجه به اوج خود رسید.

خرید قالب وافل دست دوم | اجرا و خرید قالب وافل

پست مرتبط

Enter your keyword