کارخانه تولید قالب وافل | بهترین کارخانه قالب وافل 

کارخانه تولید قالب وافل | بهترین کارخانه قالب وافل 

کارخانه تولید قالب وافل | بهترین کارخانه قالب وافل 

کارخانه قالب سازی وافل

کارخانه تولید قالب وافل | بهترین کارخانه قالب وافل

شرکت مهانیت به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های تولید کننده قالب های غیر ماندگارسقفی شناخته می شود. انواع مختلفی از این قالب ها دارد. می توان به گزینه هایی مانند قالب های یک طرفه ، قالب دو طرفه ، قالب های ساده و قفل دارهمچنین در صورت نیاز در صورتی که پروژه گردش مالی خوبی داشته باشد یا در پروژه های بزرگ شامل پروژه های خارج از کشور باشد، این شرکت آمادگی خود را جهت تولید قالب های وافل در سایز دلخواه اعلام می دارد.

اگر از نظر فنی برای کارفرما مناسب و به صرفه باشد قالب های وافل مورد نیاز برای شما طراحی و پس از ساخت قالب های اصلی تولید قالب های مورد نیاز پروژه آغاز می شود. البته این امر تنها پس از امضای قرارداد انجام می شود، همچنین تولید قالب های وافل در اندازه های جدید برای یک پروژه کوچک هیچ منطق اقتصادی ندارد.

کارخانه تولید قالب وافل

تولید قالب وافل اولین مرحله در کل فرآیند اجرای سقف وافل است. قالب های وافل انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع پروژه ممکن است در انواع و اندازه های مختلف تولید شوند. کیفیت بالا در تولید قالب بسیار مهم است. به همین دلیل کارفرمایان سقف های وافل باید مراقب باشند تا شرکت یا کارخانه مناسب را انتخاب کنند همچنین پیمانکار وظیفه تهیه قالب وافل با کیفیت را بر عهده دارد.

قیمت قالب وافل محاسبه می شود و هزینه آن به کل هزینه پروژه اضافه می شود البته در صورت خرید مستقیم قالب وافل از شرکت سازنده شما بخش قابل توجهی از پولی را که به جیب واسطه ها و دلالانی که قالب های پلاستیکی وافل را خرید و فروش می کنند، پس انداز کرده اید. بنابراین نقش تولید کننده قالب وافل بسیار مهم است و در ادامه به معرفی بهترین ها در این زمینه خواهیم پرداخت.

 

سقف وافل دو طرفه تقویت شده

در حال حاضر قالب های تولید شده توسط این شرکت دارای ابعاد استاندارد می باشد و می توانید از این ابعاد در پروژه های خود استفاده کنید و نیازی به تولید قالب جدید نیست. هیچ توجیه اقتصادی برای ایجاد یک قالب جدید وجود ندارد.

 

مهمترین ویژگی های قالب وافل

می توان گفت مهمترین ویژگی خط تولید قالب وافل کیفیت و استحکام قالب است. جنس قالب وافل تولید شده در کارخانه تولیدی این مجموعه بسیار مرغوب می باشد. بنابراین از هر قالب وافل می توان به دفعات استفاده کرد.قالب وافل در این کارخانه زیر نظر مهندسین مجرب و مدیران سقف وافل تولید می شود.

در خط تولید هرمدل قالب وافل تمامی قالب ها از نظر کیفیت و دوام تحت نظارت تست می شوند. متخصصین در دو آزمایش پرتاب و ضربه  تست میشوند .

 

مرحله شکل دهی سقف وافل دو طرفه

توجه: قالب های وافل در سقف های طبقات پروژه ها نیاز به کمی روغن کاری داشتند تا بدون مشکل آن را از بتن بیرون بکشند.

 

فرآیند تولید قالب وافل از صفر تا صد

در تولید قالب وافل اول از همه باید با توجه به پروژه قالب با سایز مورد نیاز را انتخاب کنیم.به طور کلی قالب های آماده زیادی در بازار وجود دارد که کارفرما نیازی به ایجاد قالب جداگانه برای پروژه خود ندارد. و این نوع کیس فقط در پروژه های بسیار بزرگ یافت می شود. که خود توضیحی مقرون به صرفه است.

ساخت قالب آهنی یکی از گران ترین، حساس ترین و زمان برترین مراحل در ساخت قالب وافل است. از آنجایی که این فرآیند می تواند تا 5 یا 6 ماه طول بکشد، بنابراین در صورت نیاز به ساخت قالب با اندازه خاص این زمان نیاز به در نظر گرفتن در پروژه و قرارداد دارد ضمناً هزینه اولیه ساخت قالب بسیار بالا بوده و با توجه به قیمت فولاد محاسبه می شود. این مراحل برای پروژه های کوچکتر توصیه نمی شود.

بعد از اینکه قالب فولادی تمام شد مراحل تزریق و تولید قالب رسیده است. قالب های فلزی اکنون باید با استفاده از مواد پلی پروپیلن تزریق میشوند. این کار با استفاده از دستگاه تزریق انجام می شود. دستگاه های تزریق دارای اندازه ها و وزن های مختلفی می باشند به این ترتیب اندازه، حجم و وزن قطعات طراحی شده دستگاه های تزریق با توجه به نوع قالب متفاوت است. بنابراین تجهیزات تزریق باید با توجه به قطعات طراحی و ساخته شوند.

مرحله آخر تزریق قالب وافل است. مواد به دستگاه تزریق می شود و قطعات جدید تولید می شود.

 

طرز تهیه قالب وافل

یکی از انواع سقف های متداول در صنعت ساختمان، سقف وافل است که با استفاده از این سیستم وزن مصالح اصلی به کار رفته در سازه اعم از میلگرد و بتن تا حد زیادی کاهش می یابد.

با توجه به افزایش قیمت میلگرد، بتن و سایر محصولات ساختمانی. با استفاده از این سیستم و در نتیجه قالب وافل روز به روز منبسط می شود. اکنون قالب های وافل در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شوند.

نحوه ساخت قالب وافل پلاستیکی با قالب و تزریق پلاستیک انجام می شود. ماده اولیه ای که برای تولید این قالب پلاستیکی وافل استفاده می شود.

در طول عملیات، قالب های وافل برای کاربردهای سقف چیده می شود. تا قالب ها را به هم وصل کرده و این گونه مشکلات را حل کند. می توان از قفل وافل ابتکاری استفاده کرد. لازم به ذکر است که مکانیسم قفل بسیار ساده است و نیازی به تجهیزات اضافی ندارد.

 

مزایای استفاده از قالب وافل

در این قسمت به بررسی مزایای استفاده از قالب های وافل می پردازیم. این قالب ها در مدل های مختلف از جمله ساده، قفل دار، یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید می شوند. این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده و سبک وزن است. این مشکل جابجایی افراد را بسیار آسان می کند. سقفی که به کمک این قالب ها درست می شود ظاهر زیبایی خواهد داشت. در واقع می توان گفت که این مورد یک ویژگی عالی و کمیاب برای استفاده از این محصول است. اگر از سقف وافل در ساختمان خود استفاده می کنید نیازی به نصب سقف کاذب نیست باعث کاهش بیشتر هزینه خواهد شد.

  • این محصول قابل بازیافت است و حتی قالب های شکسته را می توان بارها تعمیر و استفاده کرد.
  • قابل شستشو
  • مقاوم در برابر ضربه و به راحتی شکسته نمی شود.
  • به دلیل وزن سبک شکل دهی و جدا کردن قالب ها بعد از بتن ریزی بسیار سریع است.
  • آنها همه کاره هستند و می توانند در انواع و اندازه های مختلف طراحی و تولید شوند. برای پروژه های مختلف
  • در برابر آتش مقاوم است.
  • اندازه های مختلف و امکانات طراحی متفاوت.

 

بهترین کارخانه قالب وافل 

سقف های بتنی گاهی اوقات برای رفع نیازهای خاص در زمان های مختلف نیاز به جایگزینی دارند. سیستم وافل فوق یک دال بتنی است که با یک قالب غیر دائمی درست میشود. این محصول ترکیبی از بتن و آرماتور می باشد. که باعث می شود سقف ما وزن کمتری داشته باشد.

 

وقتی می خواهید قالب وافل بخرید ابتدا آن را امتحان کنید

قالب به صورت زیر تست می شود:

 

1- ابتدا قابلیت ضد ضربه را بررسی کنید:

مقاومت قالب وافل را می توان با چکش سبک و سنگین آزمایش کرد.

 

2- قالب باید پایدار و محکم باشد:

باید مطمئن شوید که اگر قالب وافل افتاد همچنان سالم به زمین خواهد رسید. در چنین مواردی بسیار مهم است. به گونه ای که اگر کارخانه ای در این تست ها حداقل سه بار با مشکل مواجه شود و عملاً شکست بخورد. کارخانه ها باید به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت قالب وافل مشکوک باشند و کنترل کیفیت محصول را در اولویت قرار دهند.

بنابراین قبل از خرید به این دو نکته توجه کنید. بخش کنترل کیفیت شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته تست مقاومت و ضربه و رعایت مقررات سختگیرانه اروپایی می باشد. این شرکت بر اساس قوانین ایران و استانداردهای جهانی تست خواهد کرد. محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نظر کنترل کیفیت برجسته هستند.

 

3 پرتاب از ارتفاع:

به دلیل استفاده از سقف وافل در پروژه های مرتفع و هنگام جداکردن  قالب وافل بعد از بتن ریزی ممکن است قالب ها از ارتفاع پرتاب شود بهتر است این لیست  تست ها را قبل از خرید قالب دست دوم وافل بررسی کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

سخن نهایی 

سازندگان قالب وافل باید بتوانند بهترین ویژگی های خود را به اشتراک بگذارند و از این نظر، امنیت پروژه بسیار مهم  است. قالب ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. تولید شده بر اساس نوع پروژه، البته، به خاطرصرفه اقتصادی قالب های از پیش ساخته شده برای پروژه های کوچکتر توصیه می شود. اما پروژه های بزرگ نیاز به تولید قالب خاصی دارند.

کارخانه تولید قالب وافل | بهترین کارخانه قالب وافل

با کلیک روی این متن مقاله ی همه چیز درباره سقف وافل را ذر سایت مهانیت مطالعه کنید.

پست مرتبط

Enter your keyword