فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

قیمت قالب سقف وافل و خرید قالب وافل به چه عوامل مهمی بستگی دارد؟ 

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

قیمت قالب وافل بر اساس چند مورد تعیین و قضاوت می شود. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت قالب وافل، مواد مصرفی و وزن قالب است.

به طور طبیعی، هر چه قالب وافل سنگین تر باشد، مواد بیشتری در آن استفاده می شود. در این صورت قیمت قالب وافل افزایش می یابد. نکته مهم این است که لزوما نمی توان گفت که هر قالب وافل سنگین تری برای ساخت سقف وافل مناسب تر است.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت قالب وافل موثر است نوع مواد مصرفی آن است. خوب، البته تا زمانی که از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت در قالب استفاده شود، قیمت قالب وافل افزایش می یابد.

این تصور وجود دارد که مواد سفید بهتر و با کیفیت تر از مواد سیاه هستند. اما لازم نیست اینطور باشد! تنها چیزی که مهم است کیفیت مواد است نه رنگ آن. در نتیجه هنگام خرید با رنگ قالب وافل شما وارد مسیر اشتباه می شوید.

زیرا برای بازار گرم است که فروشندگان شما را درگیر رنگ مواد اولیه قالب ها می کنند. بسیاری از مدیران و کارفرمایان از ما می پرسند که چگونه یک قالب وافل خوب را از یک قالب وافل بد تشخیص دهیم. متأسفانه باید گفت که با نگاه کردن به قالب وافل نمی تواند کیفیت را تضمین کند.

در نتیجه توصیه می کنیم در این زمینه بهتر است از خدمات ارائه شده توسط شرکت سازنده به عنوان معیاری برای تضمین کیفیت قالب ها استفاده شود.

 

فروش، اجاره و خرید سقف وافل

تخصصی ترین کار فروش قالب سقف وافل یکطرفه و دوطرفه می باشد.  قالب های سقف وافل یک طرفه و قالب وافل دو طرفه با توجه به موارد اجرای ساختمان انتخاب شده و با ارزان ترین قیمت و مناسب ترین گارانتی به مشتریان و پیمانکاران عزیز ارائه می شود.

همچنین امکان سفارش قالب وافل مخصوص پروژه های با طراحی خاص وجود دارد. اگرچه ساخت و فروش آن در مقایسه با سایر قالب های وافل کمی وقت می برد. در کنار این، فروش قالب سقف وافل دست دوم و خرید قالب وافل برگشتی و گارانتی آنها نیز خدماتی است که می توانید در حین فروش قالب وافل از مجموعه ما بهره مند شوید.

 

خرید قالب سقف وافل

یکی از خدمات دیگر ما خرید مجدد قالب وافل فروخته شده است. در صورتی که مالک پس از اتمام پروژه قصد فروش قالب های مستعمل را داشته باشد، شرکت آمادگی خرید قالب های مستعمل را دارد.

همچنین این گارانتی را در هنگام خرید قالب وافل به مالکان و مجریان عزیز ارائه می دهیم تا در صورت درخواست مالک در پایان پروژه، قالب های مستعمل را با قیمت مناسب بازخرید کنیم.

شما می توانید قالب های مستهلک شده خود را به صورت نقدی به ما بفروشید یا با هزینه ای اندک یک قالب جدید برای پروژه های دیگر خریداری کنید.

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

قیمت قالب سقف وافل

از مهم ترین عوامل در قیمت قالب سقف وافل اجاره یا فروش قالب وافل است. این قیمت به دلیل تغییرات قیمت مواد اولیه تولید وافل در نوسان است.

قالب وافل ما بسیار مقرون به صرفه است. از آنجایی که ما تولید کننده این وافل ها هستیم، می توانیم با حذف واسطه و کوتاه شدن زمان تولید ، آنها را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار دهیم. کاربران گرامی می توانند جهت مشاوره و استعلام هزینه قالب وافل و همچنین اطلاع از هزینه های روزانه کلیه خدمات با شرکت ما در تماس باشید .

 

اجاره قالب سقف وافل

در بسیاری از موارد اجاره قالب وافل بهترین راه حل است. در پروژه‌هایی که خرید قالب وافل برای کارفرما توجیه اقتصادی ندارد، درنتیجه اقدام به اجاره می‌کند.

قالب های وافل برای اجاره می تواند نو باشد یا بنا به درخواست کارفرما ، قالب کارکرده استفاده شود. تفاوت اجاره قالب نو با قالب کارکرده در قیمت و نمای اکسپوز است.

 

طراحی قالب سقف وافل

طراحی سقف وافل کاملا تخصصی و مهم است. اگرچه طراحی سقف وافل در مقایسه با قیمت کل سازه ارزش بسیار کمی دارد، اما یکی از مهمترین اصول اجرای ساختمان با قالب وافل است.

بنابراین انتخاب تیمی با تجربه و آشنا به استانداردهای روز دنیا در زمینه ساخت و ساز برای طراحی اولیه یکی از مهمترین اصول تضمین یک ساختمان بهینه و ایمن می باشد. تیم ما با بکارگیری افراد مجرب و نخبه در این زمینه تمام تلاش خود را برای طراحی بهترین، مقاوم، اصولی و مهمتر از همه مقرون به صرفه به کار می گیرد. علاوه بر این، تیم ما در تلاش است تا طرح را به تایید مقامات مربوطه برساند. بنابراین، برای طراحی ساختمان خود با سقف وافل می توانید روی دانش و تجربیات ما حساب کنید.

 

اجرای قالب سقف وافل

اجرای تخصصی سقف وافل در سراسر کشور عزیزمان از دیگر فعالیت های مجموعه ما می باشد لذا جهت مشاهده نمونه هایی از اجرای کارها در ابعاد و شهرهای مختلف با ما تماس بگیرید. همچنین با بازدید از پروژه های تمام شده از کیفیت بالا و نمای زیبای سقف مطمئن شوید. مراحل اجرای پروژه شما به شرح زیر است:

ابتدا پلان ساختار شما را بررسی می کنیم. سپس قیمت پیشنهادی ارائه می شود. در صورت توافق ملاقات حضوری و بازدید از پروژه های ما انجام خواهد شد.

پس از توافق نهایی وارد مرحله عقد قرارداد و اجرای سقف وافل می شویم. تیم ما با برنامه ریزی دقیق و تعیین شده پروژه را به درستی اجرا می کند و پروژه را در بازه زمانی مشخص شده با تمامی الزامات و استانداردها و همچنین طبق نقشه های طراحی شده به اتمام می رساند. همچنین تمام تلاش خود را می کند تا نقش موثری در کاهش هزینه های نهایی ساختمان داشته باشد.

 

نحوه خرید قالب سقف وافل یک طرفه، دو طرفه و قالب قفل دار

خرید قالب وافل با توجه به کارکرد و نوع اجرا و به خصوص طول دهانه با انواع قالب وافل قابل انجام است. به طور کلی قالب های وافل به دو دسته یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شوند.

قالب های یک طرفه دارای عملکرد یک طرفه هستند و بار وزنی سازه اعم از بارهای مرده و واقعی فقط بر روی دو تیرچه روبه روی هم اعمال می شود.

نوع تیرچه در این مدل از سقف ها که به صورت یک طرفه کاربردی هستند، معمولاً به صورت شطرنجی انجام می شود. از طرف دیگر، قالب وافل دو طرفه دارای عملکرد دو طرفه است.

این بدان معنی است که یک بار ثقلی روی چهار تیرهای اطراف سقف وجود دارد. قالب وافل دو طرفه در دو مدل معمولی و قفلی موجود می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد هر نوع قالب وافل توضیح مختصری بدهیم.

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

 

قالب سقف وافل یک طرفه

قالب وافل یک طرفه با اسم های صنعتی مهانیت یا وافل سبز شناخته می شود. وافل یک طرفه به عنوان یک سقف با تیرچه درجا عمل می کند و با حذف هزینه تیرچه و بلوک، یونولیت یا فوم و قابلیت استفاده چندین بار از قالب سقف وافل در سقف های کل پروژه، هزینه پروژه را کاهش می دهد. همچنین به دلیل اینکه تیرچه در جای خود ساخته می شود، ارتباط بهتری با تیرهای ستون و انتهایی ایجاد می کند.

قالب وافل یک طرفه به متر مربع خریداری می شود. این قالب ها در پروژه مونتاژ خواهند شد. که معمولاً از دو یا سه قالب 50 سانتی متری و دو قالب 15 سانتی متری در انتهای و ابتدای آنها تشکیل شده است. در برخی موارد به طوری که طول قالب وافل یک طرفه دقیقا مطابق طرح و پلان قالب چینی ساخته می شود. قبل از تشکیل درب از قالب 10و15 سانتی متری استفاده می شود.

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

قالب سقف وافل دو طرفه

این نوع قالب وافل دارای عملکرد دو طرفه است. ضخامت وافل در این وضعیت بسته به دهانه و قالب وافل مورد استفاده می تواند از 25 سانتی متر تا 50 سانتی متر باشد.

می توان گفت ضخامت مطلوب آن استفاده از صفحه وافل با ضخامت بین 30 تا 40 سانتی متر است. این ضخامت معمولاً دهانه هایی تا 14 متر را می پوشاند.

جالب است که با این نوع قالب با طراحی حرفه ای و بهینه می توان حداکثر دهانه 15 متر را با سقف وافل دو طرفه پوشاند. البته این بدان معنا نیست که نمی توان از قالب های دو طرفه در دهانه های کوچک استفاده کرد. به عنوان مثال در دهانه 7*7 می توان از سقف دو طرفه با طراحی بهینه استفاده کرد که در نهایت نسبت به عملکرد این سقف با قالب های یک طرفه به صرفه تر است.

 

قالب سقف وافل دو طرفه با قفل

یکی دیگر از انواع  قالب که در حال حاضر روانه  بازار است، قالب قفل دار است.

قالب های سقف وافل قفل دار سقف را یکنواخت و با کیفیت کار می کند. به گونه ای که این قالب ها هنگام مونتاژ از زیر با شاسی قفل می شوند. اما در حین بتن ریزی یا راه رفتن کارگران نگران برگشت قالب ها نخواهیم بود. قالب های سقف قفل دار دارای ضخامت لبه زیرین 5 سانتی متر هستند که ترکیب آن با قالب های فلزی را آسان می کند.

 

سخن نهایی 

در واقع هزینه اصلی ، که برای اجرای سقف وافل استفاده می شود مربوط به هزینه خرید قالب وافل می باشد.

همانطور که گفته شد، وافل دو طرفه به صورت دانه ای  و وافل یک طرفه به صورت متر مربع به فروش می رسد. همچنین قیمت قالب های وافل به نوع مواد اولیه و نوع قالب های معمولی یا قابل مونتاژبستگس دارد.

تولیدات این مجموعه علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد. زیرا این قالب ها مستقیماً و بدون واسطه به دست شما عزیزان می رسد. همچنین کیفیت قالب های ما به گونه ای است که می توان بیش از 50 بار بدون ترک خوردگی از آن استفاده کرد.

فروش، اجاره و خرید سقف وافل | طراحی قالب سقف وافل

پست مرتبط

Enter your keyword